Goedemorgen op dag twee :)

1 oktober 2017 - Bhaktapur, Nepal

Goedemorgen! Namaste!

Gisteravond nog een verfrissende douche genomen. Verfrissend was het zeker haha! Ik vond het nog wel lekker maar Vin kon het niet echt waarderen..

Ik heb vannacht niet zo veel geslapen, ik was nog te vol van alle indrukken en toen ik eenmaal een beetje weg lag te dommelen, besloten de straathonden een soort after party te houden, met geheel verzorgd blaf concert.
Als er één hond begon, reageerde er zeker vier andere. Uiteindelijk was er nog één keffertje die echt een gevalletje "de aanhouder wint" was.. Die wist niet van ophouden. Vincent draaide zich om, om op zijn "goede" oor te gaan liggen zodat hij de honden niet meer zou horen, maar besefde zich toen dat hij geen "verkeerd" oor meer heeft sinds de operatie. Ik eindigde in een lachstuip, wat natuurlijk niet mee hielp aan het slapen.. Toen ik besloot om uiteindelijk m'n bed uit te kruipen en het bij het raam op te nemen, hielt meneer / mevrouw uiteraard op met blaffen..
Uiteindelijk toch wat geslapen. Later hoorde we nog muziek van mensen die in alle vroegte naar de tempel gingen. Ze waren nog duidelijk in de feeststemming.
We moeten nog een beetje wennen aan het vroeg gaan slapen en vroeg opstaan. We slapen nu nog wat meer op onze gewende tijden, maar dat zal in de loop van de tijd wel wennen :)
We krijgen alle ruimte om te acclimatiseren, wat erg fijn is.
Vin heeft overigens als een blok geslapen uiteindelijk! Die slaapt ook overal haha!

Ik word wakker met een blaar op m'n hand.. De plek waar ik gister ben aangestipt met de helende ketting. Misschien moet ik de ketting opnieuw gebruiken om de blaar weer te genezen hihi ..
Ow dat had ik nog helemaal niet verteld! We hebben de stenen ketting ook gekocht. Al is het maar voor de bijzondere herinnering die het ons geeft aan de man met zijn prachtige winkel en mooie verhalen. Maar we willen ook zeker mee in het geloven! We kregen ook nog een houten ketting van hem. Vincent had hier al naar staan kijken en de man wilde het hem graag cadeau doen.

We hebben net weer lekker ontbeten op het dakterras. Het is vandaag wat meer bewolkt, maar de temperatuur is heerlijk. We kunnen nog heerlijk rustig aan doen en zijn nu nog even onze foto's en filmpjes aan het terug kijken. We zijn ze ook aan het uploaden op de blog! Dus kijk ook eens bij het kopje foto's en filmpjes :)!

Ondertussen wordt het toilet gerepareerd.. We horen een hoop herrie en vervolgens horen we water kletteren.. De badkamer staat nu blank! Nouja er is in ieder geval weer water toevoer..

Krishna kwam net naar ons toe om te vertellen dat hij een verrassing voor ons heeft vanmiddag / vanavond. Vanaf ongeveer 16.00uur neemt hij ons mee. We zijn reuze benieuwd!
Tot die tijd hebben we vrije tijd voor ons zelf. We gaan zo de stad nog even in om pasfoto's te laten maken en onze verblijf kaart te regelen en verder doen we rustig aan.

Veel liefs!

1. Tom en Jacqueline:
    1 oktober 2017
    Leuk verhaal terwijl je niet kon slapen, toch positief.
    We zien het verhaal over de verrassing hopelijk gauw.
    Veel liefs.
  2. Karin:
    1 oktober 2017
    Goedemorgen. Hihi, Vincent en zijn slechte oor!!!! Ben erg benieuwd naar jullie verrassing.
  3. Lindy:
    1 oktober 2017
    Ik lig in een deuk, je schrijft zoals je praat. Heel beeldend. Ik ziet het je allemaal denken en doen. Je houd het ook voor ons spannend. Wat is de verassing......???
  4. Je opa:
    1 oktober 2017
    Mooi verhaal en prachtige foto's, net of ik er zelf bij ben.
  5. Cerilla:
    1 oktober 2017
    Precies zoals Lindy ook al zegt, je schrijft precies zoals je het ook zou vertellen. Ik zit helemaal in je verhalen en het is inderdaad net alsof je erbij bent! Maar nu nog een verslag van die verrassing....
  6. Caroline:
    1 oktober 2017
    Inderdaad heel leuk om te lezen, met leuke observaties en veel !humor!