Voorbereidingen 2.0

28 september 2017 - Delft, Nederland

Goedemorgen!

Today is the day!!

We vliegen pas vanavond, dus we hebben vandaag ook nog de tijd om rustig de laatste dingen in te pakken en ons huisje goed achter te laten.
We konden zelfs een beetje uitslapen!
Nouja dat was het idee.. Want mevrouw van der Heijden stuiterde om half 7 nog net niet haar bed uit als een klein kind dat jarig is... Ik heb mezelf nog even gedwongen "ontspannen" naar de regen te luisteren.. Maar echt veel succes had het niet meer. In m'n hoofd had ik die koffer al 30keer in gepakt en steeds als ik dacht nog even weg te dommelen, schoot me weer iets te binnen!
Ach wie weet slaap ik dan in het vliegtuig wat en hou ik daar de boel niet wakker ;)

Terwijl vriendlief zich nog even omdraaid begin ik maar vast aan een nieuwe blog, want het slapen heb ik maar opgegeven..
Ik ben veel te enthousiast!

Ik zal even iets vertellen over de uitdaging van vandaag..
Alles is wel zo goed als in de koffer, maar er ligt ook nog van alles naast.. Dus er moet nog even praktisch ingepakt worden.
We nemen vooral veel spullen mee voor het Kindertehuis. We hebben BIM materialen voor ze en ook nog andere activiteiten materialen, maar we hebben ook winterkleding, dekentjes en niet te vergeten een rollator voor één van de kindjes. De rollator hebben we uit elkaar kunnen halen en kan nu zelfs mee in de koffer.
We hebben ook vacciumzakken aangeschaft, want dat is zo handig.. Nou ik heb het geprobeerd! Conclusie: dat is motorisch niet aan mij besteed, ik kreeg er niets vaccium aan.. Hihi. Dus daar mag Vin mee aan de slag vandaag!
We hebben ook bellenblaas bij ons, maar dat zijn natuurlijk van die kind vriendelijke potjes die net iets te makkelijk open gaan, dus om te voorkomen dat we in Nepal een schuimende koffer openen, richt ik me wel op het dicht tapen van de bellenblaas potjes!

Jullie horen nog wel hoe dit alles verloopt! Groetjes!

1. Francis:
    Spannend!!! Goede reis
  2. Huub en Karin:
    28 september 2017
    He lieverd kijk maar uit met de bellenblaas dat er inderdaad geen bellen in de koffer komen anders kom je met het vliegtuig in de stratossfeer terecht en kom je al dat ruimte afval tegen moet je dat gaan opruimen wordt je ook niet vrolijk van. Zie je vanmiddag.
  3. Lindy:
    Leuk verhaal, Chris...
    Ik zie het helemaal voor me. 😂
    Goede reis, ik ben nu al benieuwd neer je volgende reisverslag. 👍
  4. Marjorie:
    29 september 2017
    Safe journey. Look forward to reading about all the wonderful things that are going to happen... Take care....
  5. Leny dijkshoorn:
    29 september 2017
    Heel veel geluk Vincent en Christa!
    Leny
  6. Tom en Jacqueline:
    30 september 2017
    Lieve Christa en Vincent wij zijn erg benieuwd hoe jullie eerste dag daar is.
    Het is zo anders als hier ik denk dat jullie een hoop
    Ervaring op doen.
    Nou heel veel liefs van Tom en Jacqueline.