Welkom op ons reisblog!

22 juli 2017

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    22 juli 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Bas:
    18 september 2017
    Hoi luitjes
    Heel veel plezier daar en ik ga jullie zeker volgen.
  3. Elly:
    22 september 2017
    Succes Vincent en Christa. Maak er een mooie ervaring van.
  4. Saskia:
    22 september 2017
    ✈️ 🏝 ☀️🍷😜
  5. Amanda Mispelblom:
    Hey vin en Chris,

Heel veel plezier met jullie reis! zo gaaf dat jullie dit gaan doen!
  6. Huub en Karin:
    23 september 2017
    He lieverds natuurlijk ga ik jullie volgen heb er alle tijd voor.
  7. Wil van Berkel:
    23 september 2017
    Ik ga jullie zeker volgen, ik wens je de tijd van je leven daar
  8. Marja:
    23 september 2017
    Een avontuur om nooit te vergeten. Vind het leuk om op deze manier een beetje mee te beleven.🌈🍀❤️🙏🏻🎋🎍🤗
  9. Miranda:
    23 september 2017
    Lieve Vin en Chris, bij deze nogmaals een onvergetelijke reis gewenst. Maak samen mooie herinneringen en deel jullie kennis, kunde en enthousiasme met de bevolking aldaar. Dikke knuffel
  10. Naomi:
    24 september 2017
    Hey Christa en Vincent, leuk om jullie avonturen op deze manier te kunnen volgen! Na al voorbereidingen en harde werk is het eindelijk zo ver. Nogmaals veel succes en plezier!
  11. Marjorie:
    24 september 2017
    Hi Christa and Vincent, l would like to wish you both the very best.. So nice to be able to follow your journey, and read about all the wonderful things that are about to happen.. Safe journey and all the best...xxxx
  12. Vincent en Christa:
    27 september 2017
    Lieve allemaal, heel erg bedankt voor jullie lieve reacties! Geweldig dat jullie zo met ons mee leven, denken en enthousiast zijn! Dikke kus xx